sobota, 21 lutego 2015

School ooutd!

Dzisiejsze zdjęcia zostały zrobione w mojej szkole. Musi to oznaczać całkowity brak czasu, jeśli sesje  robię na przerwie ^.^ Ten, kto śledzi mój blog pewnie zauważy, że kiedyś też już wpadłam na ten pomysł. Ostatnio nie mam czasu ani pieniędzy na jakiekolwiek zakupy, choć tą bluzkę kupiłam w ciucholandzie, jak miałam 10 min wolnego czasu gdyż czekałam na odbiór zdjęć. Dlatego też nie pojawia się tu nic nowego z braku nowych stylizacji jak i chęci na zdjęcia. Niedługo wyjeżdżam, więc mam nadzieje,że wpadnie parę nowych rzeczy do mojej szafy jak i kilka ciekawych postów. Zatem wpadajcie częściej!  









koszulka- H&M
spodnie- Topshop
buty-Primark
torba- New Look
zawieszka do torby- Stradivarius

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia to 2 od dołu ! :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem fanką tych butów i Twoich cudownych paznokci! :)
    Ja na zakupy ostatnio poświęcam więcej czasu, ale mam ich powoli dość, bo nie potrafię znaleźć nic dla siebie!

    OdpowiedzUsuń