poniedziałek, 16 lutego 2015

Happy Birthday ^.^

Hejka kochani!  Ostatnio wspomniałam Wam o moich urodzinach dlatego dziś mam dla Was zdjęcia z imprezy. Trochę poświęciłam czasu na zorganizowanie jej ale jak widać udało się. Postanowiłam  nawet, że sama uszyje sobie sukienkę na tą okazję. Czas płynął bardzo szybko i myślałam, że nie wyrobię się, bądź będzie źle uszyta. Na szczęście udało mi się,więc bardzo się cieszę z tego powodu. Zostawiam Was ze zdjęciami i przy okazji chciałam podziękować wszystkim którzy spędzili ze mną moje urodziny jak i przyszli na imprezę, że byliście ze mną w tym dniu i tak dobrze się bawiliśmy!

















7 komentarzy:

  1. #hot18wojdynki �� buziaczki piękna ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, podziwiam Cię, że sama uszyłaś tę sukienkę! :)
    Wszystkiego najlepszego, ja sama bałam się tych 18 urodzin, ale okazało się, że nie ma w nich nic złego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było świetnie, a sukienka była cudowa❤️❤️
    ❤️pozdrawiam i buziaczki,
    Dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Found your blog recently and I’d like to say that I’m in love with it!
    Interesting posts and beautiful photos!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczną miałaś sukienkę! jak księżniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla ilu osób robiłaś imprezę 18-nastkową ? :)

    OdpowiedzUsuń