środa, 16 września 2015

DIY: Bra- Czyli jak uszyć koronkowy stanik? ^^

Hejka kochani! Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem DIY. Mam nadzieje, ze ten przypadnie Wam do gustu. Uszycie stanika z koronki wcale nie jest trudne i myślę, ze z moim tutorialem każdy sobie z tym poradzi ^^

Niezbędne przybory.


Na początku mierzymy nasz obwód pod biustem oraz długość ramiączek jaką chcemy mieć.

Następnie tworzymy szablon i wycinamy go na tkaninie.

Ułożone odpowiednio części zszywamy ze sobą.


Gdy zszyjemy już koronkę to przykładamy do środkowego szwu gumę i przyszywamy ją.

Następnie przypinamy i przyszywamy dolną gumę.

Odmierzamy miejsce w którym ma się kończyć nasze ramiączko i przyszywamy do dolnej gumy.   
 
Następnie doszywamy zatrzaski bądź inne elementy, którymi chcemy udekorować nasz stanik i które będą nam go utrzymywały oraz ułatwiały zakładanie i zdejmowanie.



GOTOWE! ^^ 

13 komentarzy:

  1. ale śliczny! muszę chyba zainwestować w maszynę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł fajny, ale jak zwykle krzywo uszyte i chyba żelazka nie widziało

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł,strasznie mi się podoba. :)
    Może w wolnej chwili coś zrobie. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie Ci to wyszło. Ja w sumie mam maszynę, ale chyba nic by nie wyszło z moich poczynań.

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne DIY <3

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetne diy :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, niesamowite diy :)
    ten stanik wygląda ładnie, modnie
    a przede wszystkim oryginalnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, bardzo podoba mi się ten post :)
    Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją? jeśli tak to daj mi znać
    Zapraszam do mnie ;)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszedł ci idealnie!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko super post :)
    jest cudowny :)
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. a skąd wziąć dobry wykrój miseczki?

    OdpowiedzUsuń