poniedziałek, 15 grudnia 2014

Kendall&Kylie Holiday for Pacsun!

Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje z moimi ulubionymi elementami garderoby jakie właśnie powiększyły moją szafę. Niedawno weszła do sprzedaży nowa kolekcja Kendall&Kylie Holiday. Jeśli ktoś śledzi mój fanpage na fb to wie, że Kylie Jenner jest moją inspiracją modową więc od razu gdy tylko pojawiła się ich kolekcja online postanowiłam coś sobie zamówić. Biała kamizelka jest z ulubionych rzeczy Kylie natomiast czarny top z ulubionych rzeczy Kendall. Moim zdaniem cała kolekcja jest świetna, idealnie pasuje i odzwierciedla ich styl ponieważ mam wrażenie że pozostałe nie do końca były udane. Na szczęście mamy taką możliwość że możemy kupować przez internet ubrania nawet z USA gdyż u nas nie ma sklepu Pacsun. Niestety liczą sobie bardzo dużo za wysyłkę a za tą cenę można by zamówić coś innego z ich kolekcji no ale niestety na razie to się nie zmieni. Podaje Wam linka do strony z ich ubraniami i jestem ciekawa co o nich sądzicie, więc dajcie mi znać!
Gdy zobaczyłam te buty w New Looku od razu mi się spodobały, ale cena 190 zł od razu zniechęciła mnie do kupna. Często chodzę po sklepach i nie wiem czemu ale stwierdziłam że poczekam na sezonowe wyprzedaże. Moje przeczucie stało się trafne i upolowałam je za 75 zł.  A wy upolowaliście coś na wyprzedażach?














futrzana kamizelka, czarny crop top- Kendall&Kylie for Pacsun
spodnie- Topshop
buty- New Look

Ostatnio dodałam swój pierwszy filmik zapowiadający nowy post. Ostatnio zaczęło mnie interesować montowanie filmów i cała ich obróbka. Dało mi to wiele frajdy i mam nadzieje że uda mi się częściej coś takiego dodawać.

12 komentarzy:

  1. Piękna jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. uważam ze mogłaś ubrać te buty na bosa noge niż do czarnych skarpet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i stylizacja. Kocham tą twoją kamizelkę, jest taka mięciutka xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ! Futrzana kamizelka bardzo mi się podoba :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne buty :)
    Nie wiedziałam nawet, że wyprzedaże już się zaczęły, tak rzadko bywam w centrach handlowych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the style, the contrast of a total black with the white of the fur vest are perferct!
    Hey check my blog:
    http://thegarconnestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To futerko jest cudowne, tak jak buty i bluzka!!! <3
    Jeśli chodzi o kolekcje to tak w sumie mało mi się rzeczy podoba - takie tylko pojedyńcze. Nie znam dziewczyn za bardzo i ich stylu ale te rzeczy wydają mi się bardzo proste, przez co nie bardzo mi przypadły do gustu.
    Pozdrawiam, Olivia :)
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunnign vest! Check out this one: http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=463970543&pid=uid7441-25962271-17

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks awesome :) love it!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń