wtorek, 30 grudnia 2014

Black fur & Yeah Bunny

Chyba zakochałam się w futrzanych kamizelkach! To już moja trzecia a idąc na zakupy zawsze jakaś kolejna wpada mi w oko.
Wszystkie polskie blogerki, które obserwuję jak zobaczyły, ze spadł pierwszy śnieg od razu poszły na sesje. Ja również nie mogłam przegapić takiej okazji tym bardziej, że było przepiękne słońce. Dlatego,też postanowiłam założyć moje ulubione okulary niczym Dolce&Gabana.Do czarnej kamizelki dobrałam ciepłą, czarną bluzę z firmy Yeah Bunny z motywem szminek na rękawach. Każdy może wybrać sobie inny motyw w zależności od czego jest uzależniony.
A już jutro sylwester! Macie jakieś noworoczne postanowienia?
















Okulary- Forever21
Bluza- Yeah Bunny
kamizelka-F&F
Leginsy-Primark
Buty- Timberlandy

8 komentarzy:

  1. kamizelka super, ale mi jakoś nie pasuje:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle chwalisz się markami, kolejna Jessica... Czyli jest to blog dla dziewczyn z bogatymi rodzicami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za zimno Ci było? Fajna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo mi się podobają te leginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku
    xx

    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. love your look!! happy new year!!

    http://amandachic.com/
    http://amandachic.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta bluza, okulary i futerko razem wyglądają idealnie!
    pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń