poniedziałek, 7 grudnia 2015

Striped sweater

Hejka kochani! dzisiejsza stylizacja jest dość nietypowa, jednak spodnie na pewno są już wam dobrze znane. Futrzany sweter upolowałam w ciucholandzie i myślę że będzie idealny na zbliżającą się zimę. Torebkę dostałam od babci, którą nosiła gdy była w moim wieku. Moim zdaniem jest na pewno ponadczasowa i uniwersalna. Buty natomiast kupiłam na ostatnim Przedświątecznym Pop-upie zorganizowanym przez Vinted. Miałam okazje wystawiać również tam swoje rzeczy i muszę przyznać że takie akcję są naprawdę świetne! Do zobaczenia niedługo!











sweter- H&M
spodnie- Topshop
torebka- No name
buty- Vinted

6 komentarzy:

  1. Wszystko co może być w tej stylizacji jest świetne! Buty już mówiłam, torebka rewelacyjna sama bym taką chciała. Cudo
    Pozdrawiam,Olivia
    Dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    niedługo będę miała studniówkę i nie wiem w co się ubrać.
    Na ogól kocham sukienki a'la babcine z różnymi wzorami koronek.
    Najbardziej inspirujące dla mnie są stylizacje z uniwersytetu trzeciego wieku. Kocham ten luźny i nie powtarzalny styl.
    Doradziłabyś mi coś złociutka?

    Całuski Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jesteś cholernie śliczna i masz piękne włosy. Sweterek też bardzo mi się podoba!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, aa ten sweterek to genialny łup megaa sie prezentuje!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ostatnio takie puchate swetry! <3

    OdpowiedzUsuń