czwartek, 14 maja 2015

Black total look

Hejka kochani! Dziś przychodzę do Was z dość stonowaną i spokojną stylizacją. Rzadko do stylizacji dobieram jakąś oryginalną fryzurę i zbytnio nie zastanawiam się nad tym, dlatego, gdy do szkolnego wystąpienia dziewczyny zadały o moje włosy i zrobiły mi cudowne loki od razu postanowiłam to wykorzystać. Ostatnimi czasy moje stylizacje składają się wyłącznie z czarno-białych barw. Pomimo, że zbliża się lato a wtedy zazwyczaj moje upodobania kolorystyczne bywają dość dziwne. Postaram się nie pokazywać Wam wyłącznie takich smutnych stylizacji ^.^ Do zobaczenia w następnym poście bo będę miała do pokazania kilka ciekawych rzeczy!











bluzka- sh
kurtka- New Look
spodnie- Topshop
buty- Primark 




9 komentarzy:

  1. ciekawe czy w następnym poście będzie szpan markami

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne loki, pasują ci. Co do stylizacji to jak zawsze - jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz włosy! Uwielbiam taki minimalizm, wszystko w czerni :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne spodnie, uwielbiam tak wysoki stan :) Czarny to fajny kolor, sama ostatnio często decyduję się właśnie na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownaa jest ta stylizacja! ;)) genialne spodnie!
    Może wspólna obserwacja ? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i kurtka świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. This post is absolutely wonderful!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń