sobota, 5 lipca 2014

Siemka kochani! Czyżby były wakacje? Jakoś nie czuje tego bo jestem zajęta pracą,szyciem i sesjami że nawet nie mam czasu wypocząć. Ubolewam nad tym bardzo ale sama zorganizowałam sobie tak czas. Nie lubię tracić czasu i taka po prostu jestem. Na szczęście szykuje mi się parę wyjazdów, więc mam zamiar wypocząć ale nie zapomnę o zdjęciach dla Was.

 Biały kombinezon kupiłam w Stradivariusie na zakończenie roku szkolnego ale uważam że to świetna rzecz na wiele okazji. Ostatnio moja szafa powiększyła się jeśli chodzi o białe ubrania. Niestety wszystko szybko się brudzi ale idealnie sprawdza się na jakieś spotkania jak i luźny spacer. Czasem wole po prostu założyć total look w jednym kolorze  niż mieć wszystkie  na sobie-tak jest po prostu "bezpieczniej".











kombinezon- Stradivarius
buty- River Island
kolczyki- Six

15 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie �� masz niezlego fotografa �� like za like, follow za follow, share za share? Hahaha

    Bartosz Fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Świetne zdjęcia :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, kombinezon nie raz się przydaje :-) co prawda biały może się nieźle brudzić, ale nie odmawiam absolllllutnie uroku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jaki piękny blog! Zakochałam się.
    Masz super styl! Bardzo mi się podoba <3
    Dobry pomysł z ostatnim gifem. Mam nadzieję że nie obrazisz się jeśli ja zrobię coś podobnego :)
    Obserwuję i miło mi będzie jeśli ty zrobisz to samo. Czekam :)
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze najpierw oglądam zdjęcia, a potem czytam i nawet bym nie pomyślała, że to kombinezon! W każdym razie wyglądasz w tym świetnie - strasznie podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz zjawiskowo, lubię takie jaśniutkie stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! ja mam ostatnio fioła na punkcie kombinezonów :)

    natalievalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie! tak delikatnie i dziewczęco:**

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i fajny wakacyjny look ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. what a cool look!
    http://amandachic.com/about/noticias/amanda-chic-and-arzu-kara.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie w nim wyglądasz, też ostatnio kupiłam sporo białych rzeczy bo uważam, że są idealne na letnie upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się zestawienie tego kombinezonu z nieco "ciężkimi" butami. A że buty masz białe to wszystko idealnie pasuje. No i w pierwszej chwili też nie wpadłabym na to, że to kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń