niedziela, 20 kwietnia 2014

1 URODZINKI!!

Uwierzylibyście? Mój blog obchodzi dzisiaj swoje pierwsze urodziny! To niewiarygodne jak ten czas szybko leci. Tyle niesamowitych rzeczy przytrafiło mi się w ciągu tego czasu, nie tylko związanych z blogiem. Byłam na pierwszych pokazach, wydarzeniach modowych, miałam okazję przez to spotkać parę osób ze świata mody. Na pewno do moich osiągnięć mogę zaliczyć wygranie konkursu Glamour, publikacja na portalach internetowych moich zdjęć jak np. ModnaUlica czy Sophisti oraz tak liczne zainteresowanie moim blogiem. Ogromnie dziękuje za odwiedzanie oraz  komentarze pod postami, które są dla mnie bardzo ważne bo wiem co sądzicie o moim blogu. Mam dla was mnóstwo pomysłów na zdjęcia czy sesje, więc zaglądajcie! Dziś przypomnę o moim pierwszym poście i jak sobie myślę o tych zdjęciach to wydaje mi się, ze nic się nie zmieniło. Przez bloga na pewno zrobiłam się trochę bardziej odważna i zakładam ubrania czy dodatki, na które wcześniej nie zwróciłabym uwagi chociażby długi płaszcz cały w kratkę albo futrzaną kamizelkę. Mam dla was również zdjęcia z niedawnej sesji. Miłego oglądania! ^.^
 Zdjęcia z pierwszego posta
















8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne zdjecia! :)
    Moje gratulacje, życzę dalszych skucesów w blogowaniu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia i stylizacja!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny outfit :)) Zapraszam do mnie :) Wspólna obserwacja?
    http://sowhaatifiloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Porównać pierwsze zdjęcie do innych to normalnie jak inna dziewczyna. Na pewno zmienił Ci się styl i to na dobre ;)
    Obserwuje ;)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jej gratuluje, ja dopiero zaczynam mam nadzieje, że będę tak wytrwała jak ty!
    zapraszam do siebie http://rosesandskirts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę dużo sukcesów w dalszym blogowaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te miłe słowa! Jesteście świetne! ^.^

      Usuń
  7. Jak prześlicznie. :D Skąd ja wiedziałam że jak ją weźmiesz ode mnie to foty na blogu będą haha <3
    kochana moja. te różowe słupy świetnie wyglądają <3

    xoxo
    Lila
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń