sobota, 29 marca 2014










12 komentarzy:

  1. Pretty pictures doll! <3 You are so pretty and love your outfit <3 Want to follow each other?
    xoxo
    Join our Romwe Giveaway!
    Romwe Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. No i ten kubek kawy. Ty w ogóle śpisz, po wypiciu takiego kolosa ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, ogólnie bardzo podoba mi się twój styl! :) Ach, Starbucks, uwielbiam tę kawę! Szkoda, że do najbliższej kawiarni mam jakąś godzinkę drogi, ale za to jaki błogostan przy jej piciu, haha.
    http://10thjune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuje! Ja również mam daleko więc czasem ciężko było mi zdążyć do szkoły na 3 lekcje ^.^

      Usuń
  4. i love your snap!!! It's soooo cute :-) - this whole outfit rocks to be honest, loving it :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. nie che wiedziec ile masz lat, ale genialnie pozujesz i swietne zdjecia :)) jest mooc :)
    pozdrawiam Cię i zapraszam :) jestem nowa , mam nadzieję ze jakos sie tu odnajde :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super look, w moim stylu. Lubię to :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale urocza!
    świetnie wyglądasz

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje Wam za tak miłe komentarze! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzka, lubię takie ;)
    zapraszam ;) http://acneass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjecia z klimatem, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń