sobota, 11 stycznia 2014

Witajcie! Dziś mam dla Was stylizacje, na którą wpadłam przez przypadek. Połączyłam dżinsową kamizelkę z bluzą w kwiatki co nie było celowe ale moim zdaniem wygląda ciekawie.Bluzę udało mi się upolować na przecenach i jestem bardzo z niej zadowolona bo już wcześniej mi się spodobała. Przy okazji chciałam podziękować za Wasze komentarze bo są mega pozytywne i dzięki temu nadal chce mi się pozować przy 0 stopniach w samej bluzie.Dziękuje!







blouse- Stradivarius
waistcoat- sh
trouses- Top Shop
shoes- New Look



1 komentarz:

  1. Ślicznie wyglądasz!!!
    Brakuje tylko troszkę więcej zdjęć poszczególnych części ubranka - biżuteria, spodnie, buty itd... Nie żeby było za dużo zdjęć Ciebie - wyglądasz pięknie, ale tak byłby bardziej szczegółowy view na strój ;)

    OdpowiedzUsuń