środa, 13 listopada 2013

Forever 21

Siemkankoo ;)  Dziś mam dla Was stylizacje z ubrań ze sklepu Forever 21. Mam nadzieję że Wam się spodoba.         7 listopada byłam na premierze kolekcji Rihanna for River Island. Była tam Julia Kuczyńska, która wybrałą dla mnie naprawdę świetną stylizacje. Nawet udało się chwilę z nią pogadać. Jestem mile zaskoczona ponieważ okazała się bardzo miłą i ciepłą osobą, choć ja czuje że słabo wypadłam. Była bardzo przejęta rozmową ze nawet zapomniałam jej powiedzieć o tym że ją podziwiam i jest moją inspiracją.. No może jeszcze będę miała okazję z nią kiedyś pogadać i powiedzieć wszystko co chce.






                                                             fot. Maya Królikowska



3 komentarze:

  1. Super kombinezon <3

    bartoszfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ommm masz zdjecie z Maffashion! Ale zazdroszczę ;*!!!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wygląda :)

    +obserwujemy?
    http://atoniics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń