niedziela, 18 sierpnia 2013

Balonyy!


 Siemano :D  Postanowiłam zrobić sesje w domu. Chciałam żeby trochę się wyróżniała więc dodałam jeszcze balony. W sumie to stylizacja nie jest jakoś bardzo oryginalna bo zależało mi bardziej na zdjęciach ale mam nadzieje, ze i tak  się spodoba. I chciałam się Wam pochwalić, bo dostałam nową MASZYNĘ! Moja mam ma swoją i jak robiłam jakieś sukienki albo spódnice to pomagała mi a teraz mam swoją własną. Dopiero się uczę i już mam parę materiałów na zbyciu, więc jak tylko uda mi się coś stworzyć to podzielę się tym.
Do zobaczenia! + Mam tatuaże z gazety!! :)













shirt- H&M/ trousers- River Island/ necklace- SinSay
fot.Marysia Mrugalska
Weronika Mamaj





7 komentarzy:

  1. Świetna koszula !!

    Obejrzałam Twój blog i masz talent dziewucho !
    Masz świetne stylizacje, oby tak dalej !
    W wolnej chwili zapraszam również do siebie może miałabyś ochotę obserwować?

    www.LaMagdalene.blogspot.com

    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula!:)

    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super koszula, świetne fotki ;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja, stylizacja również. :) Masz przepiękne włosy, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super koszula:) obserwacja? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to nie obserwuje za obserwacje ale spodobał mi sie twój blog więc możesz na mnie liczyć ;)
      Pozdrawiam xd

      Usuń
  6. Fajna stylizacja i zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń